.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش20درصدی ارزش ذخائرمعدنی کشف شده

معاون معدن و صنایع معدنی وزیر صنایع و معادن گفت: ارزش ذخائر معدنی کشف شده در سال گذشته در مقایسه با سال قبل از آن، 20 درصد رشد داشته است.

به گزارش شمال نیوز به  نقل از مهر، مسعود سمیعی نژاد در حاشیه سفر به مازندران بدون اعلام میزان ذخایر کشف شده در سال گذشته اظهار داشت: در سال 84 کل حجم حفاری در کشور حداکثر پنج هزار متر مکعب بوده در صورتی که تنها یک شرکت در سال گذشته در این زمینه 200 هزار مترمکعب حفاری داشته است.

وی از برگزاری جشن خودکفایی تولید سیمان در ماه جاری خبر داد و اظهار داشت: میزان تولید سیمان در سال جاری با افتتاح کارخانه سیمان در بوشهر به بیش از 64 میلیون تن در سال خواهد رسید.

به گفته وی، ستاد فولاد کشور با برنامه ریزی دقیق به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است که پس از جشن خودکفایی سیمان جشن خودکفایی فولاد نیز برگزار خواهد شد.

سمیعی نژاد میزان تولید فولاد در سال گذشته را 15 میلیون و 800 هزار تن اعلام کرد و گفت: در آینده ای نزدیک، با بهره برداری از دو واحد تولید فولاد در کشور این میزان تولید به بیش از 17 میلیون تن در سال خواهد رسید.

معاون معدن و صنایع معدنی وزیر صنایع و معادن تصریح کرد: دستور آغاز طرح آمایش صنعتی و معدنی دوم را نیز ابلاغ کرده است تا نسبت به ظرفیت و پتانسیل های هر شهر و استان سرمایه گذاری صورت گیرد.

به گفته وی بخش معادن کشور تاکنون 90 هزار نفر اشتغالزایی به وجود آورده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.